O ZAMAN HOŞGELDİM




Bir varım bir yokum. 

Her işte olduğu gibi. 

Nolacak benım bu yaptıgım ısten hemen sıkılma bunalma hallerım. 

Bir zamanlar yine böyle kişisel bir blog açmıştım. 
Öyle kararlıydım ki çektiğim fotoğrafları,okuduğum kitapları,hatta denediğim ürünleri vs. herşeyi paylaşacaktım. 
Ama sonuç bir hafta sonra blog şifresi unutuldu ben zaten hiç birşeye vakit ayıramıyorum oohh ne güzel bi bahaneler bi durumlar derken hop blog yalan oldu. 
Şimdi noldu peki ? 
Bugun 24'ümün ilk çeyreğinde bambaşka bi insan olduğumu hissediyorum. 
Kendimi Ötekileştirdiğim herşeye karşı daha ılımlı,daha pozitif bakarken gördüm. 
Gördüm ve gülümsedim. 
Sanırım yaş aldıkça oturdum. 
Ben,aslında şimdi ben oldum. 
Ve şimdi herşeye yeniden başlamaya karar verdim
O zaman başlayalım 





Yorumlar

Popüler Yayınlar