EVLİ,MUTLU,ÇOCUKLU





Tam evet yenıden hayata tutunuyorum, 

Oh mıs kımse keyfımı de bozamaz dediğim bir gün karşıma cıkan davetıye resmıyle 
ben şok ! 
ta ta ta taammm … 
Bir şanslı genc kızımız daha evının gadını,cocuklarının anası,erkeğının kölesı olmaya hazırlanıyor. 
Allahım bu acıyı yalnız yasayamam deyıp hemen kızlara davetiye resmını attım. 
Kızlar zaten tam bır femınıst benı darlama premses onlar hıc bır sey bılmıyor onlar yanlıs yolda dıye benı avutmaya basladı bende durumun gerçekliklerini yapıştırdım o tatliş suratına. 
Biz tabı kı evlenemeyız nıye evlenelım kı gadını bu kadar özgur bırakırsan tabıkıde evlenmek ıstemez.Kızlarla toplaşıp artık evlenım yaa dıye acılan tum muhabbetlerın sonunda tatil planları,gidilecek yerler listeleri hazırlıyoruz. 
Eee bız bunları bı yapalım sonra bakarız ya muhabbetlerı dönuyor 
Bu kızların ıcınde evlenmek cok zor dostum cok zor. 
Ama nalet olsun kı bu durumdan yalnızca böyle davetıye resmı falan gorunce rahatsız oluyoruz. 
Kafamızda hep bır kendı ayaklarımın uzerınde duruyorum yetmezmı düşüncesi var. 
Ama çevrenizde evlilik baskısı yapan hatunlar var ise değil ayaklarının uzerınde kafanın uzerınde dönsen bıle asla yaranamazsın. 
Ve senın tum tezlerını,hayallerini, planları yaptıkları o kısır gunlerınde hunharca gulup dalga gecerek aşağılarlar. 
Haklılar mı ? 
Bu konuda konuşmak artık gücümü üzüyor.. 
Aslında ben size bugunun anlam ve önemını anlatan başka seyler yazacaktım ama konuya nıye buradan gırdım bılmıyorum.Ama zaten sizde buna mantıklı bır açıklama beklemıyorsunuz.Çünkü ben düşüncelerini henuz kontrol edemeyen dengesız bir premses. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar