KARMAŞIK HALLER VOL : 8




SONRA NE Mİ OLDU ?
BÜTÜN DUYGULARI BİLEN AMA HİÇBİRİNİ HİSSETMEYEN BİRİ OLDUM.

Kendimi yavaş yavaş bulduğum,hatta bence olgunlaştığım, duygularımın oturduğu bir dönemdeyim.
Bütün her şeye , tüm duygulara sahipmişim gibi hissediyorum..
İyi bir ailem,dostlarım,işim ve bunların yanı sıra sahip olduğum bir ton duygu karmaşam var.
Bilen biliyor bu yıl gerçekten çok yoruldum.
Bedenen değil elbette ki ama zihnim karmakarışık

Tıpkı Murathan Mungan’ın bu şiiri gibiydim :

Ruh yorgunuyum,
Gönül yorgunuyum,
Hayat yorgunuyum,
Öğrenmek, Bilmek, Anlamak,
Anlamamış gibi yapmak, Düşünmek, Hissetmek,
Tanımak, Tanık olmak, Katlanmak,
Anlayış göstermek, Görmezden gelmek,,
Üzerinde durmamak, İdare etmek,
Üzülmemiş görünmek, Alışmak, Alışamamak,
Sabretmek, Katlanmak,
Beklemek yorgunuyum..

Böyle bir yorgunluk halindeydim işte.
Tam da böyle yorgunluklarımın üzerine tuz biber olan bekleme yorgunluğumdan sonra herşeyi silip bir köşeye çekildim.,
Kendime ne kadar eziyet ettiğimi farkettim.
Zaten İnsana ne kötülük geliyorsa kendinden geliyor.
İnsanlar tarafından anlaşılmamak ,anlaşıldığında yanlış anlaşılmak,hayal kurmak,kurduğun hayal gerçekleştiğinde yaşadığın hayal kırıklığı,çaresizce beklemek,ümitsizce sevmek, insanları idare etmek,bildiğini anlatamamak,çok sevilmek ama aynı zamanda hiç sevilmemek ..
Öyle karmaşık duygular yaşadım ki..
İşte bu duygular beni öylesine yordu ki..
Uzak durmak,kaçmak,umursamamak,silip atmak şu noktada işime geldi.
Siperimi alıp tekrar bir bekleme haline girdim. 
Tüm bu duyguları bilip hissisleşmek..
Bu ınsanın başına gelebilecek en kötü felaketlerden biri.
Aşk’ ı bilmek,özlemeyi bilmek,sevmeyi bilmek,terk edilmeyi ,terk etmeyi bilmek,aldatılmak vs vs ....
Tüm bunları bıldiğim için artık yenı bır yenısını göze alamıyorum .
Bu yüzden bekliyorum.
İyileşmeyi bekliyorum.
En doğrumu bekliyorum.
Bu bekleyiş bana bir acı vermiyor çünkü sonuna bir umut bağlamıyorum.
Tüm iplerimi saldım artık.

Biliyorum
Bir gün ;
Bir gün her şeyi düzeltecek bir adam gelecek
Beklediğime değmişim gelmiş diyeceğim.
Ama şimdi değil.
Çünkü ben biraz beklemek yorgunuyum sevgili.
Ben biraz iyileşmeliyim ve hazırlanmalıyım seni sevmeye.
Böyle aniden gelirsen ben kendimi nasıl hazırlayayım sana.

Çünkü bizde derler ki 
Törene Saygı gerek !

VE KENDİME BİR GÜZELLİK :

Kendine bir şans ver premses
Herkes kötü olamaz
Herkes aynı yerden acıtmaz
Her masalın sonu kötü bitmez.




        

Yorumlar

  1. En güzel şansları hakediyorsun premses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prenseslerin masalının kötü bittiği görüldü mü? Ümitvar ol premses

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar