KARMAŞIK HALLER VOL:2



Günlerden ilk Aralık..

Yılın son demlerini yaşıyorum..
Bugun için,yaşadığım şu zaman için elbette ki çok başka şeyler dilemiştim.
Bu yüzden
İçim biraz buruk,çokça kırgınım her şeye.
Zaman öyle bir şey ki, geçtikçe neyın ne oldugunu ınsana çok güzel gösteriyor.
Ama âh be bi bilse gösterirken , öyle acıtıyor ki..
Söylemek istediğim öyle şeyler var ki..
Bugun olmaz ama bugun anlatmak ıstemem 
Anlattıkça daha anlaşılmaz oluyor ınsan.
Her şey çok güzel olacak biliyorum.
Olması için vazgeçmem gereken ne varsa vazgeçtim çünkü..

‘’Anlamayanlar için dilimi,değersizler için kalbimi yormadığım günden beri mutluyum ‘’ demiş Kurt Vonnegut

Umarım bende değer bilmeyen insanlara koşulsuz değer verebilme huyumdan vazgeçerim.
Beni acıtan tek şey bu kaldı çünkü.
Zoru başarır da insan ,en kolay sandıklarında boğulur ya .
Öyle boğuldum.
Karışık,karmakarışık bir durum içinde ne kadar mutlu olunabiliyorsa öyle mutluyum .

''Hayat kısa ,kuşlar uçuyor'' diyen Cemal Süreya.
Nerede o kuşlar..
Nerede o umutlar sahiden ..

Kendime mutluluklar dilerim,gözlerinizden öperim..




        

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar