KARMAŞIK HALLER VOL :5



Annem tanısa seni kesin çok severdi

Bana kalırsa seni bütün dünya çok sever
Ben de seni çok severim ama şu an konu bu değil

Çok hastayım.
Sabahleyın kısa bır hastane seremonisinden sonra kendimi sürüte sürüte işe geldim.
Pel perişanım.
Size de oluyor mu ?
Bana böyle hasta olduğum zaman dünyanın fişini çekmişim gibi bir his geliyor soldan soldan.
Töbe Bismillah diyip kendime geleyim diyorum ama nafile.
Hayatta tüm ilişiğimi kesmiş gibiyim.
Dün inanılmaz şımardım.
Resmen ilgi yumağı oldum.
Yanağımdan makas alarak sevildim o derece şımardım yani.
Bizim kızlara abuk sabuk komık vıdeolar cekıp yolladım.
Akşam eve gider gitmez başlayan ağrılarımın üzerine
Sabahta Mahmut Tuncer gibi uyandım.
Ve bir poşet dolusu ilaçta ekstrası.
Sanırım bu da Yüce Rabbimin bana ‘’ Şımarma ,Şükret ‘’ deyiş şekliydi.
Dün niye öyle oldu nasıl böyle oldu anlamadım.
Ama ınanılmaz bır enerji geldi bana 
Belki de bugun hastalanacağım için Rabbım önce ödüllendirdi beni bilemiyorum.
Ama sendromsuz geçirdiğim ender pazartesilerden biriydi.
Tüm gün iş güç yapmayıp sadece şebeklik yaptım.
Sağıma soluma laf atıp ,pislik yaptım.
Kızlara bilmem kaç yüz tane video çekip attım.
Neşem yüzüme yansıdı sanki ayrı bir güzel ayrı bir sevimli geldim gözüme.
İş arkadaşlarım severek öldüreceklerdi o derece.
Ölecekmiyim la acaba ? gibi bir dürtüde ufaktan bi yoklamadı değil hani.
Ona o mesajı attıktan sonra ve sonrasında hiçbir geri dönüş almayınca ,delirdiğimi bile düşündüm.
Sanırım tüm devrelerim yandı derken normal olduguma ınandırdım kendımı.
Normal bır ınsan kadar olmasamda gayet normalım bence.
Biraz mutlu olduysam,biraz keyifliysem hemen bunun altında başka şeyler arıyorum.
Kendime yakıştıramıyorum mutlu olmayı.
Ama bence bana mutluluk çok yakışıyor
Hele gülmek..
Öyle diyor yanı , yani diyorlar ..
Ayrıca ıkı gundur bana ilginç bir rahatlıkta geldi mesela.
Acaba bu da hastalık belirtisimiydi bilemiyorum ama ,bence çokta güzel oldu.
Hiçbir şeyi takamıyorum.






        

Yorumlar

Popüler Yayınlar