DÜŞÜNEN GADIN




KAYBETTİKLERİNİZİ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ? 
BEN DÜŞÜNDÜM HEPSİ GEREKSİZ 
SİKTİR EDİN ! 

Hiçbir şeyi takamadığımı, ruhumun kocaman bir boşlukta olduğunu söylemiştim. 
Bunun yeniden aşık olana kadar süreceğini biliyorum. 
Bu yüzden bu dönemin keyfini sürmekle meşgulum. 
Geriye dönüp baktığım zaman , bu hayatta neleri kaybettim diye düşündüğüm vakitler içimi hep güzel bir huzur kaplıyor. 
Çünkü bu zamana denk yaptığım hiçbir şeyden pişman olmadım. 
Sonunda hep ne kadar haklı olduğumu, ne kadar doğru karar verdiğimi gördüm. 
Hayatta hep şuna inanmışımdır. 
Bir insan ikinci bir şansı hak etmez. 
Ederse de bu onun bende ki değersizliğini gösterir. 
Yani şöyle ki hayatta beni gerçekten üzmüş olan bir insana kendini düzeltmesi için ikinci bir şansı vermem. 
Şans verdiğim insanda zaten o kadar değerli değerlidir ,yani ikinci kere üzerse de bu benım ıcın problem olmaz. 
Ama değer verdiğim bir insan bir kere hata yaptıysa,onu bıçak gibi keser atarım. 
Çünkü ikinci bir şansı verdiğiniz zaman muhtemelen %95 oranında bunu suistimal edecektir. 
Bu hep böyledir ve böyle gider. 
Zamanında değer verdiğim,sevdiğim insanlar şuan yanımda yoksa bunlar onu hak etmiştir. 
Haketmiştir ki bende böyle yapmışımdır. 
Bence çok güzel yapmışım. 
Çokta iyi yapmışım.. 
Esasında bu düşünce aslında benı uzmemeleri için insanlara karşı kendıme oluşturduğum bir kalkan . 
Üzülmeyi sevmiyorum çünkü. 
Bir kere bana yakışmıyor. 
Yani diyorum ki yanaklarım varken ,canımı sıkmayın artık 
.. 

Geçmişte bir kere de silip attığım x aşklarıma böyle davranmasaydım ,elbette ki bende şuan evli,mutlu ,bol çocuklu bir hatun olabilirdim. 
Ama hep derim. 
Mutsuz bir ev gadını olacağıma, 
Mutsuz bir bekar olurum daha iyi. 
Buna iyice sarıldım artık. 
Kendi yarattığım şeyleri seviyorum. 
Kendi dünyamı,kendi mutluluklarımı,kendimi seviyorum. 
Çünkü kafamda kurduğum dünya ,dışarıda bulunan dünya’dan öyle güzel ki 

Daha anlamlı 
Daha sevecen.. 

Artık bunu kimsenin bozmasına izin vermeyeceğim. 
Hoş zaten onu bıle takamıyorum ya. 
Heyecanlanacağım bi çok olay oluyor şu sıra hayatımda . 
Ama benım umrumda değil. 
Hayat benim için aslında tam da bir Bülent Ersoy şarkısı şu ara : 

‘’Üflemeyin sakın dostlar , uçuyorum oh oh oh ‘’ 





        

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar