BİR NEVİ ÜTOPYA



Geçen hafta yaşadığım bazı sıkıntıları haftanın son günleri yaklaşırken unutup,işlerime yoğunlaştım.
Kötülük yapmak için yanıp tutuşan gereksiz insancıklarla netice itibariyle işim yok.
Onların yalnızca tıpkı bana yapılan gibi en sevdikleri ile sınanmasını diliyorum.
Rabbimin bunu bana göstereceğinden sonsuz eminim. 
O günü beklemiyorum.
Ama o gün geldiğinde köşemden tüm olanlara güzel bir kahkaha patlatacağımıda hatırlatmak isterim. 
Bunlara üzülmek ya da bunun saçma bir intikam yarışına dönüşmesini isteyecek kadar boş bir insan değilim Allah’a şükür. 
İşlerim,yapacaklarım gün be gün artıyor. 
Gün be gün yapmak istediğim şeylere daha çok yaklaşıyorum. 
Hatta bu ara koşuyorum bile denilebilir. 
Dün itibari ile yepyeni bir işe başladım ve harika bir profesyonel ekibimiz var. 
Blog adresimi ve tüm sosyal medya hesaplarımı bu isimle yürütmemin daha iyi olacağını uygun gördük. 
Yani premses rüyasından uyandı. 
Gerçeğe,istediklerine ,hedeflerine kavuştu. 
Artık çok daha iyi yerlerde yavaş yavaş ilerleyeceğim. 
Ailem,dostlarım en büyük destekçim oldu. 
Bir de bu süre zarfında e-ticaret işine atıldım. 
Aynı anda 4654654633554878565410 kadar iş yapabilmem beni bazen çok yorsa da bu tempo benı her zaman ayakta tutabiliyor. 
Doğru yolda olduğumu biliyorum,çünkü ailem ,dostlarım benı hiç tanımayan insanlar bile beni sürekli takdir ediyor. 
Zaten takdir değil de taklit eden insancıklara hayatımda yer yok. 
Nitekim Köstebekgillerin hiçbir türünü sevmem. 
Ama onlara da acıdığım için bozamıyorum. 
Özentilikte bir tercih tabi. 
Ama tavsiyem özgün olun,dikkat çekicem diye kendinizi o malum kötü kadınlar gibi teşhir etmeyin,ya da fitne fesat işlerine ayırdığınız süreyi kitap okumaya,gezmeye ,araştırmaya,yeni işler peşinde koşmaya ayırın. 
İnanın böyle insan daha mutlu oluyor. 
Tüm bunları düşünürken her şey sabah gördüğüm bir fotoğrafla uçup gitti. 
Olduğum yerde bir süre kalakaldım. 


Bir Fotoğraf .. 
Bugün bana hayatın ne kadar boş olduğunu,aslında saçma sapan şeyler için ne kadar üzüldüğümü gösteren bir fotoğraf gördüm. 
Yaşamın,nefes almanın ne kadar önemli olduğunu gösteren bir fotoğraftı. 
Üzen,üzerek gerçekleri gösteren bir fotoğraf. 
Bir Kemoterafi fotoğrafı. 
Hayat ne boş dedim ne anlamsız 
Kalp kırmaya değmeyecek kadar kısa. 
Her şerrin bir hayr’ı vardır buna inandım. 
Bu fotoğrafı görür görmez hemen kalbini kırdığım eski bir dostuma mesaj attım. 
Öyle iyi ,öyle güzel bir dönüş yaptı ki. 
Teşekkür Ederim dedim Allah’ım teşekkür 
Böyle iyi insanlar hatırına dönüyor bu güzel dünya biliyorum. 


VE HARİKA BİR MURAT TAVLI KALEMİ HEDİYEM OLSUN SİZLERE : 

‘’Yaradan hiç üzer mi kulunu ? 
Allah’ın senin için planları var. 
Hiçbirinden haberin yok,yaşadığın hiçbir şeyin farkında değilsin. 
Neden diye sakın sorma. 
Herşeyin bir sebebi var emin ol. 
Kimseler için yüreğini ezip büzme. 
Bir insan hayatında değilse,kaderinde değil demektir. 
Kaderindeyse de hayatında olmasına gerek yok,elbet seni bulacaktır. 
Hikayenin sonunu bilmiyorsun ki .. 
Sabret ve hikayenın sonunu bekle. ‘’ 



        

Yorumlar

Popüler Yayınlar