BAKIM ÖNERİLERİ VOL :1



Evde kendi başınıza yapabileceğiniz benımde sizlere gönül rahatlığı ile önerebileceğim bir kaç bakım önerim var.



İlk önerim kaş bakımı ile ilgili ..


İnsan kaş renginden sıkılır mı ?

Malesef ben çok fazla sıkılıyorum.

Bazen sarı,bazen kahve, bazense simsiyaha boyuyorum.

Sanırım ruh halim kaşlarıma yansıyor.

Velhasıl kaşlarımın rengini çok sık değiştirdiğim için bir süre önce kaşlarımda dökülmeler meydana geldi.

İnternetten buldugum bır cok yöntemi denememe rağmen hiç biri kesin ve etkili bir çözüm olmadı. 

Ta ki vazelinin etkisini görene kadar.

Her gece uyumadan önce kaşlarınıza ve hatta kirpiklerinize vazelin sürerek mucizeyi sizde görebilirsiniz.

Çıkmayan noktalarda dahı kıl çıkarıyor,ve kıl köklerini inanılmaz yumuşatıyor.

Vazelin'i ayrıca makyaj bazı olarak ya da makyajınızı temizlemek için de kullanabilirsiniz.



Şimdi ki önerim ise Dudak ile ilgili..

Özellikle soğuk günlerde dudaklarımız daha çok çatlar ve ruj kullansak dahi çirkin bir görüntü oluşur.

İşte bu yüzden özellikle dudaklarınızın çok fazla çatladığı zamanlarda size harika bir önerim var.

Gece yatmadan önce dudaklarınızı hafifçe ıslatın ve temiz bir diş fırçası ile dudaklarınızı fırçalayın.

Dudaklarınızın üzerindeki ölü deri kalkana kadar fırçalama işlemini devam ettirebilirsiniz.

İşlem bittikten sonra dudaklarınıza varsa dudak balm'ı yoksa vazelin sürerek, sabaha kadar bekletiniz.

Sabah uyandığınızda muhtemelen bana dua ediyor olacaksınız :)



Bir diğer önerim ise Ağız bakımı ile ilgili.

Her gece yatmadan önce muhakkak dişlerimizi güzelce fırçalıyoruz.

Dil temizleyicisi ile dilimizi temizliyoruz.Böylece dil üzerindeki bakteriler gece biz uyurken üremeyecektir.Bu işlemden sonra ise ben Colgate 'ın ağız bakım suyu ıle yaklasık 15 sanıyelık bır gargara yapıyorum.Bu işlemde sabaha kadar ağızınızdaki bakterilerin üremesini engelleyecektir.






Bu önerim benım gibi siyah nokta eziyeti çekenlere ithaf olsun.

Sizinde benım gıbı basınız sıyah noktalar ıle dertte ıse bu önerı tam sıze göre.

Siyah nokta olan bölgeye çok az diş macunu sürerek temız ve kullanılmamıs bır diş fırçası ile güzelce fırçalayın.

Ardından ılık su ile durulayın ve hemen tonıkleyın.

Elinizde tonık yoksa sızde benım gıbı elma sirkesi kullanabilirsiniz :)


Bu bir öneriden ziyade aslında bir dikkat uyarısı 

Aylardır sivilcelerim için etkili bir ürün ararken Sudocrem ile tanıştım.

Ürünü tam eczaneden satın alacakken bir arkadasım bana en küçük boyunu hediye etti .

Bende internetteki yorumlarına guvenerek ürünü bitirip yenısını alma hayallerını kurdum.

Ancak ürün bende ters tepti.

Sivilce olmayan alanda dahi sivilce çıkardı.

Ürünü biraz daha araştırdığımda gördümki ürün özellikle yağlı ciltler için hiç kullanışlı değilmiş.Çünkü yapısı zaten çok yağlı.

Ve yalnızca sivilce üzerine uygulanması gerekiyor.

Yine de tavsiyem tester'ını denemeden ürünü satın almayınız.


Veeee en sevdiklerim 

Külahlı ojelerıme merhaba dıyın 

Bu külahlı ojelerı Kompedan mağazasından aldım.Ürün post'umu bekleyemeden buraya iliştiriyorum.

Oje 'de sadece ıkı renk sevdiğim için bu renklerı aldım ama daha bır cok rengı de mevcut.


Külah şeklindeki tasarımları dısında bu şekilde emojıli ojelerde var.

Kesinlikle çok tatlılar.






        



Yorumlar

Popüler Yayınlar