KARMAŞIK HALLER VOL : 10


Güçlü bir el silkeledi beni sonra

Sanırım Tanrı’nın eliydi.

Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan.
Binlerce yeşil gözü olan bir zeytin ağacı gibi,
Çok şey görmüşüm gibi,
Ve çok şey geçmiş gibi başımdan,
Âh dedim sonra
Âh!

Hep böyle oluyor işte.
Ne zaman bunalsam
ne zaman işler yolunda gitmese ya da
ne zaman saf duygularımı kullanmaya başlasa insanlar ;
Güçlü bir el ,çok güçlü bir el silkeliyor beni.

Sarsıyor.

Kendine gel demenin en acı ama aynı zamanda en keskin hükmünü veriyor.
Şu son bir yılda o kadar yoruldum ki.
Ruhum bedenimden bağımsız eve çıktı hissediyorum.
Tüm bunlar için ne yapılabilir bilemiyorum.
Sonuçta gözle görülür hiçbir şey yok.
Zamanında bilinçsizce hayatıma dahil ettiğim insanların ya da olayların yorgunluğu ise bu ; ki zannetmiyorum bu problemleri bile def ettim çünkü.
Güçlü bir elin beni silkelemesinden yalnızca birkaç ay öncesinde yaptığım yanlış tercihlerse sebep ki %50 ‘lik bir ihtimal bu.
Sanırım her şeyin sebebi orada yatıyor.

Bana zamanında duygularımı ifşa ettiğim vakit ‘’yalnız iyi döküldün ‘’ demişti bir adam.

İyi döküldün..

Evet iyi döküldüm.
Ben zaten hep dökülürüm,kırılırım.
Hatta ne zaman bir şeyleri gizlemeye çalışsam.
İtirafın dibine vururum.
Tutamam içimde.
Hayatta yalnızca bunun için pişmanım.
Hiç dökülmeyecektim.
Çünkü toparlanması gerçekten zor oldu.
Ama toparlandım.
Şimdi yalnızca tüm bu yaşananların hatta yaşanmayanların yorgunluğu var.
Bu kafa yorgunluğumu sanırım dostlarla da atlatabilirim.
Sonuçta dost meclisi bunun için var.

İyi ki ler iyi ki var.
İyi insanlar iyi ki var.

VE ELBETTE Kİ TAM DA BUGÜN
HAYATTAN TEK İSTEDİĞİM ŞEY;


TÜM KİTAPLARI YİYİP YUTMAK,TÜM MÜZİKLERİ KULAKLARIMA HAPSETMEK,TÜM GÖRÜNTÜLERİ,RENKLERİ,GÖZLERİME KAYDETMEK,AŞIK OLMAK,ÇOK ÇALIŞMAK,AZ YORULMAK,HEP GEZMEK,ÇOK YEMEK VE DOSTLARLA SINIRSIZ EĞLENMEK. .

ALLAHIM AMİN,ÇOK AMİN





        

Yorumlar

Popüler Yayınlar