İKİ YABANCI




''Aynı acılardır benzerini bir başkasında bulduğumuzda sımsıkı sarıldığımız..''

Dünden beri O'na sımsıkı sarılma istediğimin nedenini ''O'' işte bu cümlesiyle bir çırpıda anlattı.
Üstelikte büyük bir nezaketle ve okurken her harfine aşık olduğum ,bana ithaf ettiği yazısıyla.
Hani çok öncelerden ''Sizi hiç tanımayan insana kendinizi anlatmak en güzel terapi''demiştim ya.
Vallahi dünden beri inanılmaz huzurlu hissediyorum kendimi.
Bir tesadüfle çakışan yollarımız birbirimizi hiç tanımadan aynı düzlükte ilerliyormuş meğer,
Meğer Dünya'daki tüm duyguların ikizleri varmış.
Meğer acım ,acısıymış.

Çok net bir şekilde söyleyebilirim ki beni hayatımda anlayan tek insanı buldum .

Aynı acıları paylaşmanın başlattığı bu güzel şeyın samımıyetıne kapıldım.

Çünkü O'nda ben vardı.

Bendeyse koca bir ''O''.

Huzurluyum.

Uzun zamandır ciddi anlamada ilk kez huzurlu hissediyorum.

Moloz yığını içerisinde çırpınan beni, gelip bulan,kurtaran güzel bir kadın eli değdi yaralarıma..

Anlattıkça anlatıyorum

Acısı hafifliyor tüm yaşanmamışlıkların.

Çünkü en çok acıtan yaşanmamışlıklardır.

Allah'ım hani sana hep verdiğin ve vermediğin herşey için şükrediyorum ya.

En çokta güzel yürekli insanları karşıma çıkardığın için şükrediyorum.

Bil istedim.

İyi ki varsın Sen,

İyi ki varsın Ben 

Ve belki de hiçkimse ..

İyi ki..


VE NOT:

Bazı acılar için ''taş olsa dayanamazdı ''denir.
Sen öyle güçlüsün.
Dayanılmaz dediğin her şeye en çok sen dayanırsın.
Hep güçlü kal Sevgili Kendim.


    

Yorumlar

Popüler Yayınlar