MODASI GEÇMEYEN BİR MODA AKIMI:VİNTAGE

Vintage; geçmiş dönemlere ait tek ve özel parça ya da koleksiyonlara verilen isim olarak adlandırılabilir.

Fakat her eski görünümlü parça vintage kapsamına girmez. 

Bir ürünün vintage adı altında olabilmesi için o ürünün belli bir döneme ait olması gerekiyor. 

Örneğin; 1930, 1940, 1950 ya da 60’lardan kalmış o dönemin ruhunu yansıtan bir ürün olabilir. 

O halde ikinci el eşyalara vintage diyebiliriz yaklaşımı da yanlış olacaktır. 

Yani ikinci el demek, vintage demek değildir.

Genellikle Vintage ve Retro kavramları karıştırılır.
Retro eski görünümlü ya da eskiye ait her şey demektir. 
Eskilerin modasını yansıtan yeni yapılmış bir çantayı retro diye adlandırırken, vintage olarak adlandıramayız. 
Her vintage ürün retrodur ama her retro ürün vintage kapsamına girmez.
Bugün bende sizlere Tekstil,Ev Dekorasyonu,Otomobil,Gıda,Aksesuar vb. alanlarda kullanılan vintage parçalardan bir albüm hazırladım.
Bu post’ta elbetteki erkek okurlarıda düşündüm.
Yazının devamında sizlere de küçük bir albüm hazırladım.
Keyifli Okumalar ツ 

İLK OLARAK BENİMDE KULLANMAKTAN BÜYÜK KEYİF DUYDUĞUM EV DEKORASYONU ÜRÜNLERİNE BİR GÖZ ATALIM.
BEN ÖZELLİKLE MUTFAK ÜRÜNLERİNE 
B A Y I L I Y O R U M ツ 















VİNTAGE MI OTOMOBİL ツ 










PEKİ YA DÜĞÜN PASTALARININ TATLIĞININ,GÜZELLİĞİNİN,RENKLERİ







KADIN TEKSTİL PARÇALARINDA 
VİNTAGE RÜZGARI










ÖZELLİKLE BU DÖNEMİ YANSITAN MAKYAJ DETAYLARI İSE KALIN VE ÜÇGEN ŞEKLİNDE ÇATIK KAŞLAR, KOYU KİRPİKLER VE EYE-LİNER , KALIN VE CANLI RENKLERLE BOYANMIŞ DUDAKLARIDA 
UNUTMAYALIM TABİİ Kİ ..












DÖNEME AİT KADIN AKSESUARLARI 










MİNNOŞ BEBEKLERİ DE UNUTMADIM 






VE SON OLARAK TABİ Kİ BEYLER 
DANTEL VEYA ÇİÇEK DETAYLARI KULLANILMADIĞI SÜRECE BU TARZI ERKEK MODASINA DAHA ÇOK YAKIŞTIRIYORUM.









BEN YAZARKEN BÜYÜK KEYİF ALDIM.UMARIM SİZDE KEYİFLE OKUMUŞSUNUZDUR.





        

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar