HARUKİ MURAKAMİ VE KADINSIZ ERKEKLER


Dün gece muazzam bir kitap bitirdim.

Bugüne dek erkek psikolojisine dair hiçbir yazı, roman, makale vs. okumamıştım.



Sanırım bu yüzdendir ki Haruki Murakami’nin Kadınsız Erkekler kitabını çok beğendim.

İtiraf edeyim ki, Marukami’nin okuduğum ilk kitabı bu.

Bu yüzden biraz üzüldüm.

Keşke daha öncesinde okuma mutluluğuna kavuşabilseydim.

Bir yandan da üzerime bir rehavet çökmedi değil, hani utanmasam eski sevgilileri arayıp "üzülme canım benim seni şimdi daha iyi anlıyorum" diyeceğim.

O derece :)

Sabah uyanır uyanmaz kitaba dair birşeyler karalamam gerek diye düşündüm ve otobüs yolculuğum esnasında kitaba dair izlenimlerimi yazdım.

Kitapla ilgili izlenimlerime bu linkten bulabilirsiniz.

Sevgiyle kalın..

Bu da sizlere gelsin en sevilenlerden..




Yorumlar

  1. N e yazarı ne de kitabı daha önce duymamıştım. Linki ziyaret etmek üzereyim :)

    YanıtlaSil
  2. Bi biz mi duymadık ne :) kime sorsam tanıyor ve en az 2 kitabını okumuş ilginç :)

    YanıtlaSil
  3. Benim haberdar olmadığım bir kitap nasıl olabilir ya? Hemen eklendi listeye :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar