SEVGİ EVRENSELDİR



Çooooook uzun bir aradan sonra işte geldim buradayım. Yine çok yoğunum, yine nefes alacak vakti bile zor bulduğum şu günlerde buraları fazla boşladığımın farkına vardım ve hemen harekete geçtim. 

Ölmedim gayet sağlıklı ve muhteşem bir hayat yaşıyorum.. Ve sanırım buraları da bu yüzden boşlamış olabilirim. Çünkü malum en baştan blogumu takip edenler bilir buraları bir ara dert ve gam ile doldurmak için kullanmıştım. 

Elhamdülillah tam bir yıl oldu blogu açalı ve artık hayatımı yoluna soktum. Zorlu bir süreçti yalan yok. Yine takip edenler bunu çok iyi bilirler. Geçenlerde doğum günümdü ve değerli dostumla birlikte tam olarak ta bu değişim sürecini konuştuk. Bir yılda neler değişti be dostum dedim, şimdi üzüldüğüm günler için yalnızca gülüyorum ve çok boş zamanlar olduğunun farkına varıyorum dedim. 

Hayatıma son bir yılda giren ve çıkardığım insanları düşündük, baya listesini falan yaptık, ciddi bir sirkülasyon yaşadığımı /zı farkettik. Eğlenceli bir aktiviteydi elbette ki. Ama en önemli tam da bir yıl dolmadan kısa bir süre önce hayatıma, hayatımı değiştiren muhteşem insanlar aldım. Ve onu/ onları gördükçe her günüm bir önceki günümden keyifli ve şükür içerisinde geçiyor. 

Diyeceğim o ki, evet bazen üzüleceğimiz olaylar, anlar olabilir. Bu zamanları yaşarken bunun geçici bir dönem olduğunu ve üzülmek yerine buna nasıl anlık bir çözüm bulunabiliri düşünmeliyiz. 

Hayatıma aldığım, en değerli insan bana ilk tanıştığımız zaman kişisel gelişim kitaplarından bir cümlenin hayatını nasıl değiştirdiğini ve her gününün nasıl mutlu geçtiğinden bahsetti. Yaşadığın her olay ve an için iki soruyu kendine sor ve üzülüp üzülmeyeceğine öyle karar ver dedi. 

Birincisi istediğin şeyi, ya da yaşadığın şeyleri ne kadar hakettin? İkincisi de hakettiğin şeyler için neler yaptın?

Artık hayatımı bende en değerli varlığımın bana öğrettiği bu iki soru ile muhteşem bir kıvama getirdim. Hayatımı güzelleştiren, mutluluğum için çırpınan ve beni prensesler gibi hissettiren bu özel insan için artık bende mutlu olmayı öğrendim. 

Ve sizleriin de bu iç sorgulamasıyla birlikte çok mutlu bireyler olabileceğini düşündüm. Umarım herşey gönlünüzce olur.

Ve unutmayın ki sevin, çok sevin, zaten sevilirsiniz. Çünkü sevgi evrenseldir ve ne kadar verirseniz o kadar alırsınız..

Buda sizin için, günün en sevileni;





Yorumlar

Popüler Yayınlar