YİNE YENİDEN ..



İyi akşamlar..
Uzun hatta çok çok çok uzun bir aradan sonra gerçekten iyi akşamlar..
Nasılsınız,buralardan bir gittim pir gittim galiba
Şuan blogu ilk açtığım gün gibi hissettim,ne yazacağım konusunda endişelendim nedense.
Bayadır yokum hatta öldünmü? nerelerdesin ? diye bi dünya mesaj aldım.
Affedin dönemedim bile soranlara..
Öyle ki kendimi bile unuttuğum bir yoğunluğa düştüm şu sıralar.
5 6 gündür yazma niyetiyle şuan ancak yazabiliyorum.
İşteyim ve çıkmama yalnızca 5 dakika var, ama ben bıraz kalıp sızlere yazmak ıstedim.
Geçenlerde blogu kapatmayı düşündüm aslında , çünkü ilgisizlik kötü birşey biliyorum,burayla ilgilenmediğim her gün içinde gerçekten kahroluyorum.
Ama bazen hayat size istediğiniz mucizeleri biraz erken yaşatır ya, banada öyle birşey oldu dostlar..
Son bir aydır önümdeki 5 yılın planları yaptıgım hatta ne yapmak ıstedıgımı buldugum günler yaşıyordum.
Ne istediğimi,nasıl bir ortamda devam etmek istediğimi bulunca bunu 5 yıllık bır plana dökmüştüm.
Ama gelin görin ki, hayat işte, planlar kurdugum gunlerın uzerınden cok geçmeden,tüm hayallerime kavuşacağım güzel bir başlangıç teklifi aldım.
Başta bir kaç gün tereddüt etsemde ,sonra bunu gerçekten istediğimi farkedip,kabul ettim.
Şuan tüm bunlar üzerinden 1 ay geçti ve zerre pişman değilim.
Sihirli bir değnek değmişçesine değişen hayatım,gün be gün mutlu güzel günler görüyor elhamdülillah ..
Yazmak benım ıcın her zaman hep bir kaçış noktası olmuştu,farkettiysenız hep duygu yoğunluğum oldugu günlerde birşeyler karalamıştım buralarda
Artık duygu karmaşam yok,duygu yoğunluğumda ..
O yüzden artık ara ara , ama mutlu günlerimin hatıralarını paylaşmaya karar verdim.

VE NOT;
Hayatta istemekten,hayal kurmaktan asla ama asla vazgeçmeyin.
Bir gün gerçekten isterseniz,tüm hayalleriniz gerçekleşebilir.
Yeter ki isteyin
Ve yeterki risk alın

SİZLERİ SEVİYORUM,KENDİNİZE İYİ DAVRANIN



Yorumlar

  1. Sizi gördüğüme sevindim :) Blog içinde yeni ve iyi bir başlangıç olmuş. Mutluluğunuzun hep sürmesini dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razı olsun 😍 çok daha güzel şeyler paylaşıcam inşallah ♡

      Sil
    2. Amin Allah razı olsun 😍 çok daha güzel şeyler paylaşıcam inşallah ♡

      Sil
  2. Evet seni pek merak etmekle birlikte konsantrasyonunu bozmayayım diye yazmadım. Ama bu güzel yazıyla beraber merakım sevince dönüştü. Hayallerini yaşıyor olmana gerçekten çok sevindim. Herşeyin daha da güzel olmasını dileyen, merakla haberini bekleyen birileri olabilir... Ben, sen, kendim gibi.. Seviyorum seni, iyi bak kendine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inan en çokta sen aklımdaydın özledim sohbet etmeyi efsane dedikodular var en kısa sürede kaynatalım 😄😍😊😌

      Sil
    2. Wuhuuuu o halde bekliyorum. Fazla bekletme :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar