YATAK ODASI FİKİR & İPUÇLARI

Merhabalar, bir kaç gün önce ofisten bir arkadaşımın doğum günü partisi için kendisinin evinde toplandık. Arkadaşım o kadar zevkli ki evine her gittiğimde odasında kendimi kaybediyorum adeta.

Kişisel zevklerine bayıldığım bu arkadaşımın doğum günü gecesi odasından bir kaç kare yakaladım ve hem size fikir olması açısından hem de bu güzelliklerle içinizi biraz açsın siye sizlerle paylaşmak istedim.


Yatak başlığını kısa tutan ve ortada kalan boş alanı bu şekilde çerçeveler ile değerlendiren arkadaşım, renk olarak siyah ve beyazı tercih etmiş..


Yatağın tam karşısında yer alan bu alana ahşap yemek masası koyan arkadaşım, TV ünitesinin arkasında kalan bu boş alanı bu şekilde değerlendirmiş.


Bu alanda yine TV ünitesinin yanında kalan bir boş alandan. Burada da raf içerisine kitaplarını ve dergilerini yerleştirmiş. Sizler isterseniz raf kullanmadan bu alanda kitap ve dergileri kule gibi dizebilirsiniz. O da hoş bir görüntü oluşturacaktır.



TV ünitesinin bir rafına görmüş olduğunuz bu çeşitli şehirlerden kendisine hediye gelmiş olan kar küreleri var. Koleksiyonuna bir kar küresi de ben ekledim :)


Bu alanda da yine çeşitli şehirlerden kendisine hediye olarak gelen magnetlerin dizilişini görebiliyoruz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar