KANATLARIM VAR RUHUMDA




"Kaç hayat yaşayınca yorulur insan?
Kaç seneden sonra yaşlı,
Kaç hezimetten sonra bezgin, 
Kaç sevdadan sonra kalpsiz, 
Kaç kelimeden sonra lal olur kişi?" 
Kaç .. 
Kaç ... 

Tüm yorgunluğum,son bir tekme hamlesiyle bitti bugün. 
Bir zamanlar en sevdiğimi düşündüğüm,en değer verdiğim,bazen içime sokup sevmek istediğim,yokluğunda gerçekten kahrolduğum,varlığında deli gibi sevindiğim insandan gelen güzel bir tekme. 
Art arda sıralanan kaç’lara yeni bir duygu tecrübesi. 
Yalandan seviliyor olmuş olma duygusu da çekip gittiğine göre artık daha iyi hissediyorum sanırım. 
Hep şuna inandım. 
Seni üzen ,kıran, yaralayan insan kim olursa olun onun ardından asla üzülmeyecek,asla karalar bağlamayacaksın. 
Kim olursa olsun; ailen,sevgilin,arkadaşların 
Çünkü gerçekten değer verseydi seni asla kırmazdı. 
Kırılmak herkesin yediği kazıklara kendi uydurduğu anlam yüklemelerinden ibaret aslında .  
Bilimsel açıklamasına göre; 
Bir darbe sonucu orijinal formun kaybolması. 

Biz İnsanlara göre ise; 
Karşındaki insanın sana ve sana dair herşeye vurdumduymaz davranışları karşısında içindeki kalbin milyon parçaya ayrılması durumudur. 

Belki ayrılık sebebi... 
Yani aslında tamamen duygusal yaklaşımlar. 
Aslında bu duygu o kadar saçma ki . 
Kırılanları yapıştırmaya çalışmakla geçiyor ömrümüz. 
Farkında bile değiliz. 
Kırılan kırılmıştır,parçaları toplayıp yapıştırmak,tek bir hamlede her şeyin daha şiddetli kırılması demektir 
Kendi egosunu sizin üzerinizden şişiren insanlara kırılmayın bile aslında onlara sadece acıyın,çünkü derinde bir yerde aslında hayatları boyunca hiç sevilmediklerini,değer görmediklerini göreceksiniz. 
Bu duygunun ağırlığıyla yapmış oldukları hatalar olabilir., 
Siz bu insanlara acıyın,hatta affedin de. 
Ama ben kesinlikle bana yapılan yanlışı unutamıyorum. 
Unutmak istemiyorum da. 
Çünkü en sevdiğiniz insan sizi bir zamanlar en sevdiğiniz insanla vuruyorsa 
Sıkıntı büyüktür. 
Hem de çok büyüktür. 
Üstelikte sizin aslında gerçekten hiç bir hatanız yokken bunu yapmışsa. 
Sizi kendi inandıklarıyla yargılamışsa. 

Ama bilmedikleri,bilmediğiniz hatta benimde yeni öğrendiğim bir şey var. 
Ben düşmem 
Düşmedim de 
Çünkü artık tüm duygular gibi bunu da öldürdüm içimde. 
Çünkü hayatın sırrı düşüp tekrar,tekrar kalkabilmekti. 
Çünkü dost meclisi tüm yaraları bir çırpıda sarar. 
Çünkü dost demek ,gerçek dost demek bu 
Ve ben artık onları daha çok seviyorum. 
Onların değeri daha iyi biliyorum. 
Biliyorum ki onlar beni hiç üzmez,hiç kırmaz ve en önemlisi hiç yargılamaz. 


NOT BİR ŞİİR ; 

Çünkü .. 
Bir yaş daha yaşlandığında,yitirdiğin en deli sevdaya sabahlara kadar dostlarla ağlanır. 

Çünkü .. 
Daha büyük acılar yaşama diye dostlar acı anlatır. 

Çünkü .. 
Her gidene muhalefeten onlar daha çok vardır,hep vardır 

Onlar dosttur .. 

Dostum,can yoldaşım,kardeşimin bir zamanlar dost meclisinde yazdığı bu şiir gibi artık bugun. 
Birileri hep gider 
Kalan yalnızca dostlardır. 




        

Yorumlar

  1. Yazdıkların senin muhteşemliğinin sadece numuneleri...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gerçekten zevkle okudum.
    http://ucluklavye.blogspot.com.tr/ bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Kendime Hayat Dersi Vol 1. :))))) "Kendi egosunu sizin üzerinizden şişiren insanlara kırılmayın bile aslında onlara sadece acıyın,çünkü derinde bir yerde aslında hayatları boyunca hiç sevilmediklerini,değer görmediklerini göreceksiniz."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuuuhuhuhuh en sevdiğim yerini almışsın ya :D Bunu bizzat yaşamış,test etmiş biri olarak yazdım .O yüzden enfes bir hayat dersi :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar