KARMAŞIK HALLER VOL :9


NADASA BIRAKTIM KENDİMİ

İnsan aynı anda hem çok yükseklerde,hem de en dipte olabilir mi ?
Olabilir
Oldu
Bir yanım yükseğe en yükseğe ,zirveye koşar adım ulaşırken ,bir yanım dibe en dibe sürükleniyor.
Eşitim.
Zirveye sevinemez,dibe üzülemez bir hal içindeyim.
İçimde biriken hislerin birdenbire patlayarak beni zerreler halinde dağıtacağından korkuyorum.
Dağılıp,toparlanamamaktan korkuyorum.
En kötüsü beni neyin dağıtacağını bile bilmiyorum.
En acısı sebepsiz bir keder hali içinde olmak.
Çünkü en nihayetinde gözle görülür,kalple hissedilir bir sebebi olsa insan bir çözüm bulur.
Bunun için en azından bir uğraş verir.
Aşkın gözüme taktığı o at gözlüklerini çıkardığımdan beri böyleyim.
Böyle boşlukta hissediyorum.
1080 p ‘ de görmek istediğim hayata ,gözlüksüz devam etmek iyi bir fikir değilmiş.
Bunu anladım.
Ama öyle acıyor ki bazen her şey.
Şimdi diyorum gelse biri
Öperek geçiremez artık canımın acısını
Çok sevmesi lazım.
Çok sevmesi ve hiç gitmemesi..
Hatta belki de en pembesinden yeni bir at gözlüğü takmalı gözlerime

Flu olmayan ;
En net
En sağlamından ...





        

Yorumlar

Popüler Yayınlar