COLPLAY - HYMN FOR THE WEEKEND




Bir haftadır yoğun ve yorucu bir koşuşturmanın içinden bugun ancak kendımı bulabıldım.
Her işe yetişme telaşım arasında bile kendime ufakta olsa bır zaman yarattım.

Çünkü bu post'u yayınlamassam olmazdı.

Geçtiğimiz cuma günü benım en en en en sevdiğim , gerçekten de en sevdiğim ve hatta tek sevdiğim grup olan Coldplay'ın yenı bır sıngle yayınlandı.Uzun zamandır hasretle beklediğim ama Beyonce sayesınde bir nebze hayal kırıklığına uğradığım ''Hymn for the weekend'' nihayetlendi.
Ve bugun tam beşinci gününde yaklaşık 20 milyon tarafından ızlendı.

Blog da yaptığım bazı yenılıklerle bundan sonra size mekan,film,müzik ve güzellikle ilgi önerilerimi paylaşacağım ve bugun müzikle ilgili ilk hakkımıda tabi ki Codplay 'dan yana kullanıyorum.

Coldplay'ı ilk kez herkes gibi patladığı şarkı ile yani 'Yellow' şarkısını ile tanıdım.
Ozaman henuz cok genctım daha 16 'larımda falandım.
Ama o gunden berı en sevdiğim ve takıp etmeyı hıc bırakmadıgım tek grup oldu.
Öyle ki hemen hemen tüm şarkılarını ezbere biliyorum.
Her albümünde albüm daha çıkmadan günlerce hatta aylarca bile ilk çıkış şarkısını beklemişliğim var.
Her şarkısı neredeyse hep favori şarkım oldu.

Yenı yılın'ın ılk hedıyesı olarak yayınlanan şarkıya gelirsek, şarkının elbette ki eleştirilecek hiç bir yanı yok.Kusursuz ötesi.Amma velakın klibi izlerken.  Beyonce sayesınde biraz gücüm üzüldü.Bu kadına olan antipatimden midir dıye düşündüm.Ama klibin çekildiği Hindistan bile resmen kan ağlıyor.

Hint kültüründen esinlenerek çekilen klip Beyonce sahneleri çıkarıldığında çok iyi.Çünkü o sahnelerde yalnızca Chris Martın var .Yanı benım favorı adamım.
Klip tam bir renk cümbüşü.
Hint kulturunü anlatıpta,renksiz olsa olmazdı zaten.
Zaten klipte neden hint kültürü anlatılmış onu da anlamadım.

Şarkının sözlerinin bununla hiç bir alakası yok çünkü.
Nitekim Hintliler Beyonce 'n hint kültürünü de zaten anlatamadığını düşünüyorlar.Ki bence de kesinlikle çok haklılar.

Ne dansı, ne kıyafetleri hiç biri kendilerine yakışmamış.
Özellikle beğenmediğim için Hindistan ve İngiltere deki kliple ilgili yapılan eleştirileri daha yakından takip ediyorum.Herkes bu konuda hem fikir.Beyonce tatlı kıs bu klipte çok çiğ durdu.Yada bir kaç yıl önce Rihanna çıtayı çok yükselttiği için beğenmemişte olabiliri(mz)

Velhasıl tüm bu eleştirilere rağmen yinede bu kadar kısa sürede iyi bir izlenme sayısı elde etti.
Ve benı de yıne çok çok çok mutlu ettı.
Zaten o 20 milyonun 1 milyon izleyiciside  kesınlıkle benımdır. 
  
Umarım bu ilkbaharda büyük bir dünya turuna çıkmayı planlayan Canım grubum buralara da uğramayı ihmal etmez..


VE İŞTE
''HYMN FOR THE WEEKEND ''






        

Yorumlar

Popüler Yayınlar