GERENİMO


Bİ SANDALYE ÇEK VE OTUR ŞİMDİ,

MUMLAR VARSA, MUMLARI YAK

ANLATACAKLARIM VAR 

VE ANLATACAKLARIM UZUN



Part part birkaç şeyden bahsetmek istiyorum.

Sonra neşeli hayatımıza devam edelim lütfen.

*
Uzun zamandır yalnızca gözlem yapıyorum.

Birkaç insan tipini gözlemledim.

İnanırmısınız bazıları aynı ben .

Tüm bunların kuruntu olduğunu varsayıyor iseniz çok daha afili bir şey söyleyeyim o halde.

Kendini öyle bir kaptırmış ki hazretleri ; benım fotoğrafımı (fotoğraftaki elimin bile kendi eli olduğuna inanmış,o halbuki baya benim elim yani,tosbik ve bence çok tatlı ,ama sonuçta benim elim.) kendi fotoğrafı gibi paylaşıyor,bir bakıyorum beni didik didik araştırıyor.

Ne yaptım?

Ne söyledim ?

Neredeydim?

Ne giydim ?

Ne sevdim ?

Kimi Sevdim ?

Aynı cümlelerle,hatta bazen aynı görüntüyle bir kavşakta çakışıyor yollarımız.

Hadi diyorum utanmasın ,yüzüne vurmayayım.

Yalnızca bu değil ki şu blog da yaptıklarımı bile taklit eden var.

Aynı tip,aynı cümleler,aynı,aynı,aynı ..

Ne diyeyim bilmiyorum.

Ama yalnızca gülünç olduğunuzu bilin istiyorum.

Ve bu arada baya baya ortamlarda dalga muhabbetim oluyorsunuz bunun için teşekkür bile ediyorum size.

Sayenizde eğleniyoruz.

Ama özgün olun artık.

Kendi fotoğrafını paylaş mesela,ya da kendi tipine göre kıyafet seçimi yap,kendi cümlelerini dök kağıda.

Kendin sev,kendin bul,kendin tasarla

Saçma ,ahmakça,komik,rezil olsun

AMA SENIN OLSUN.

SENDEN BİR PARÇA OLSUN O

(İlham almak başka bir şey ,tamamen taklitleşmekten bahsediyorum.)

Tüm bunları düşününce ve görünce artık gerçekten bir şeyleri başardığımı hissediyorum

Yoksa böylesine taklit edilemezdim değil mi ?

Bu yıllarca böyleydi, iki kız arasında bile kaldığım çok vakit oldu.Ama Allah biliyor ya yetkili bir ablamız gözümü açana kadar böyle olduğunu bilmiyordum.Hatta bazı şeyleri hiç kıskançlık emaresi olarak bile görmezdim.Çünkü hayatımda Annem dışımda kimseyi taklit etmedim ben ,kıskanmadım

Çünkü o Ana

Çünkü o örnek alınasıların en güzelidir,en masumudur.

Ve onun üzerinde takit edilesi bir insan yoktur.


*
Başka bir vızırtı da şu ki

Burada paylaştığım her şey benım hayatımın bir parçası.

Gizemli takılmaya falan çalışmıyorum.

Mekan belli, semt belli

Kartları açık oynadığımı düşünürsek

Fazla dökülüyorum bile diyebilirim.

Ama bu şekilde bir yürüme biçimi yok.

Böyle bir dünya bende yok yani.

Yine bunu da buraya bıraktım üstüne alınacak insancıklar kendini biliyor.

*
Ve son bir şey de şu ki dostlar

Geçenlerde burada hoş sohbetli bir ablamızla tanıştım.
Baya baya ilk günden beri yazdıklarımı okuyormuş.Haliyle bende ki ani duygu değişimlerinden biraz dert yandı.Ama tatlı sert bir yansımaydı bu.

Nasıl yapıyorsun ?

Nasıl böyle her şeyi çabucak seviyorsun ?

Ya da sevmediğin şeyi nasıl kesip atabiliyorsun ? diye sordu bana.

Baya uzun konuştuk.

Daha önce söylemiştim sizi hiç tanımayan bir yabancıya (ki o artık benım ablamdır haşa yabancı değil) kendinizi dökmek size iyi gelebilir.

Öyle iyi geldi.

Ona’da anlattım,belki son kez de yine döküyorum içimi.

Hiçbir zaman kıymet bilmeyen,bencil,sevmeyen ya da aldatan,yalan dolana başvuran,dikkat çekmeye çalışan,vurdumduymaz bir insan olmadım.

Neysem hep oydum.

Elalem ne der ? diye yaşamadım hiçbir zaman.

Hatta bu yüzdendir ailenin en dik kafalı,sözü eri oldum.

Ama merhametli yanımı bilip sustular hep.

Koşulsuz,kaidesiz sevdiler beni sevdiklerim.

Öyle ki yeri geldi burada gönlümü açtım, sevgimi bile itiraf ettim.

Yeri geldi

‘’Mutluyum ve bunun sizinle de pek bir alakası yok ama benı dinleyın dedım ‘’

Dinlediniz ..

Öyle ki köşeme geçip sinsi planlar içinde yürütmedim hayatı.

Öfke duymak,nefret etmek yerine hep çizgi çektim insanlara.

Ne yapalım yani herkes bizi sevecek diye bir şey yok elbette ,bunu hep bildim.

O yüzden küçük hesaplar peşinde koşmadım.

Dün minik dostumla konuşurken ona da tam bu nasihatları verdim.

Bak dedim bundan en fazla beş sene sonra şimdiki kafanı çok özleyeceksin,Ahh keşke zamanım varken şunu yapsaydım,bunu yapsaydım,şu yanlışa hiç bulaşmasaydım diyeceksin.

Evet hatalar yapacaksın,yeri gelecek insanlara oldugundan cok daha fazla bir değer biçeceksin,yeri gelecek dipleri göreceksin.

Ama en unutulmaz denilen acı Ölüm acısıdır.

Bunu o güzel kafanın en güzel yerine koy ve hayatına öyle devam et. ‘’

İşte bundandır ki

Ben aslında tüm insanları seviyorum.

Ama yeri geldiğinde de üzerine bir cizgi çekebiliyorum.

Bu benım kıymet bılmezlıgım,çabuk vazgeçişim değil aslında.

Bu benım hayat boş felsefem artık.

Biliyorum hatta görüyorum ki.

Gerçekten her şey boş ve anlamsız.

Bir salise sonramız belli değilken üzülmek ya da sevinmek bile çok saçma.

Sadece bana verilen bu hayatı ve yaşadığım her anımı seviyorum.

Sevmeye çalışıyorum..

Sevmek istiyorum artık.


Çünkü şu da var ki ..

Yetkili bir abimizin de dediği gibi (Cemal Abi)

(Cemal Süreya değil,gerçekten Cemal abimiz )


KUŞLAR KISA ,HAYAT UÇUYOR ヅ

Ve artık uçmadan yakalamalı hayatı .. 




Bu da benim size bir hediyem olsun ..


James Blunt - You're Beautiful





        



Yorumlar

Popüler Yayınlar