MAKYAJ ÜRÜNLERİM VOL :1



Blogda yaptığım tasarım değişikliğinden sonra hep aklımda olan ama bir türlü fırsat bulup yayınlayamadığım bir post yayınlayacağım bugun.

Size uzun zamandır kullandığım bir kaç üründen bahsetmek istiyorum.

Bunların bir kaçını gerçekten çok beğendim.

Bir kaçına ise bir daha şans verebileceğimi zannetmiyorum.

Yeni bir Vol 'lu serisi gelsin o halde,

HADİ BAŞLAYALIM :) 


İlk olarak makyaj bazından başlayalım. 

Açıkcası Lindsey Rose'un erkek traş balm'ını patlattığı güne kadar makyaj bazı kullanmıyordum. 

Ancak Ocak ayının başında patlayan After Shave Balm furyasından sonra bende makyaj bazı kullanmaya başladım. 

Özellikle erkeklerin traş sonrası kullandıkları bu balm yüzde oluşacak tahrişe karşı doğal bir savunma gösteriyor. 

Ben duyduğum ilk gün evdeki Anway marka After Shave balm 'dan faydalandım. 

Bitirir bitirmezde Nivea After Shave Balm'ı denedim. 

Benım gıbı yağlı bir cilt tipine sahipseniz sonuç sizi gerçekten tatmin edecek. 

Çünkü makyajınızın gün boyu kalıcılığını sağlayabiliyor. 

Ah şu kadınlar, el atmadığımız başka ne kaldı ? 




Bir diğer ürün ise yanı ürünler ise Oriflame markasının yenı çıkan The One serisinden .. 

Soldan sağa doğru, 

The One EverLasting Fondoten (Bendeki rengi Fair Nude) 

The One BB Krem (Bendeki rengi Fair) 

The One Colour Stylist 5'İ 1 arada krem ruj (Bendeki rengi Rose Parfait) 

The One Jel Kalem Eyeliner 

Açıkçası Jel Kalem Eyeliner dışındaki ürünleri hiç beğenmedim. 

Pigmentasyonları gerçekten çok kötü. 

Özellikle fondotenını beauty blender ile uygulamama rağmen yüzümde pütür pütür bir görünümü oldu. 

Ama Jel Kalem Eyeliner'a b-a-y-ı-l-d-ı-m. 

Normalde göz kapaklarım yağlı olduğu için far ya da eyelineri baz kullanmadan uygulayamıyordum.

Ancak eyelinerın yapısı o kadar güzel ki hem sürmesi çok çok kolay hemde gün boyu kesinlikle akma,bulaşma yapmıyor. 

Ve baz kullanmaya gerek dahi kalmıyor. 




Far ürünleri ile devam edelim.

Wet N Wild markası ile Gratis sayesinde tanışıp uzun süreli bir birliktelik yaşamıştık. 

Ta ki Urban Decay markasının piyasaya sürdüğü Naked far paletlerinden kendime uygun tonları çıkana denk. 

Naked serisinin ilk iki serisi hem tenıme uygun renkler barındırmadıgı ıcın hemde bana aşırı parlak geldiği için bu far paletiyle ilişkimi uzatmıştım. 

Sizinde gördüğünüz gibi en çokta şeftali alt tonu olan eyelined' ı kullanmışım. 

Ürünün ambalajı biraz dandik dursa da pigmentasyonu gayet başarılı. 

Koyu renklerde özellikle de Crease tonunda biraz bulaşma yapabiliyor. 

Onun dışında uygun fiyatıyla da kesınlıkle onerılebılır. 



Gelelim Wet N Wild'ın pabucunu dama atan Naked 3 serisine.. 

Bana kesınlıkle en cok hıtap eden far paletı sanırım bu. 

Benım gıbı acık tonları özellikle de pembe ağırlıklı alt tonları sevenler ıcın kesinlikle ideal. 

Ben bu ürünü aralık ayının sonunda bir yurdışı sitesinden almıştım. 

Fiyat olarak ise 45 dolar gibi fiyat ödemiştim. 

İlk iki seriye göre daha yumuşak tonlarda ve daha az ışıltılı olan bu paletin ambalajıda diğer serilere göre daha dayanıklı. 

Pudraya gelirsek 

tam bir hüsranla karşı karşıyayım dostlarım. 

Normal de Flormar'ın Compact Pudrasını kullanıyordum. 

Ancak geçen hafta pudram bitince ve gittiğim Avm 'de de istediğim tonu bulamayınca hemen Gratis'e gidip bu aşağıda görmüş olduğunuz yaramazı edindim. 

Fiyatı Flormar Compact Pudra ile aynı.İkisi de 10 tl civarı. 

Ancak Essence'nın bu matlaştırıcı pudrasını malesef beğenemedim. 

Baya un kurabiyesi gibi oldum çünkü. 

Bir de ilginç bir kokusu var,kokusunu da hiç beğenemedim. 



Bir başka ürün ise muadilli bir ürün olan maskara. 

Görmüş olduğunuz bu maskara Avon'a ait Big False Flash maskarası. 

Ürün kullandığım en iyi maskara. 

Vadettiği gibi gerçekten de takma kirpik etkisi yaratıyor. 

Özellikle bir kaç kişinin bile takma kirpik mi taktın sen ? sorusuna bile rastladım. 

Tek kat sürdüğünüzde bile bu etkiyi görebiliyorsunuz. 

Ürünü alıp kullandığım gün 2 tane daha stok için sipariş vermiştim bile. 

Fiyatı da gayet makul. 


Bu ürün ise Maybelline 'e ait The Falsıes Push Up Drama Maskara. 

Bu ürünü de Snapchatt'e bir arkadaşın tavsiyesi üzerine gidip aldım.Ancak açıkçası Avon Big False Flash Maskara kadar beğendiğimi söyleyemeyeceğim. 

Kendı başına evet çok güzel ama kesinlikle muadili olarak daha uygun fıyatıyla Avon'u tercih edebilirsiniz. 




Bir başka ürün ise Flormar'a ait kaş farı. 

Bunun üzerine söyleyebilecek çok ta bir şey yok aslında. 

Ürünü tam 2 yıldır kullanılıyorum ve kesınlıkle muhteşem .Etrafımdaki bir çok kişiyi de bu üründen aldırmıştım.

Kendine ait kaş fırçası ile ıslak ya da kuru şekilde uygularsanız istediğiniz sonucu elde edeceksiniz. 








Bir başka ürün ise makyaj temizleme suyu. 

Garnier'ın göz makyaj temizleme suyundan ıstedıgım sonucu elde edemeyınce Avon'un bu Exstra Lasting Makyaj temizliyici suyuna bır fırsat verdım .

Ve kesınlıkle çok beğendım,göz makyajı temızleme de bır numara. 

Ancak yüz temizliyicisi olarak vasat.

Yüzde yapış yapış bir etki bırakıyor. 

Bu yuzden yalnızca göz makyaj temızlıyıcı olarak kullanıyorum 



Yüz temizleyicisi olarak ta Garnier Makyaj Temizleme Suyunu kullanıyorum.

Gayet başarılı 




Ve son ürün,benım bittiği için en cok üzüldüğüm ürünüm. 

Flormar'ın deluxe shine gloss ruju 

Bende ki tonu d31 di. 

Umarın en kısa zamanda aynı tonu bulabilirim. 

Yapısı kesınlıkle cok ıyı. 

Ve dudak kalemı ıle de sabıtleyıcınle kalıcılığı bir tık daha uzayabiliyor.

Çok fazla dikkat çekici tonlarda ruj kullanmayı sevmiyorum.

Bu yüzden bu ton benım ıcın gayet ıdeal.

Hem dudakları daha dolgun gösteriyor hemde dikkat çekmiyor. 




Kullandığım,beğendiğim ve beğenmediklerimi şimdilik bu şekilde paylaştım. 

Bana önerebileceğiniz her hangi bir makyaj veya bakım ürünü varsa yorum kısmına bırakabilirsiniz 




    

Yorumlar

Popüler Yayınlar