KARMAŞIK HALLER VOL :6

YALNIZLIĞIMA ZALİMCE BİR HAYRANLIK DUYUYORUM..

Çok Hastayım.
En son yıne burada kalmıştık.
Ben günden güne iyi olacağıma daha beter oluyorum.
İki gündür hastanede acemi hemşirelerin ellerinde kalmaktan bir türlü iyileşemedim.
Umutsuzluğa kapıldım.
İyi olamayacakmışım gibi geliyor.
Baya baya kızlara vasiyetimi bile açıkladım.
Akşam üzeri tosbik geldi de biraz sohbet etmek onu gormek ıyı geldı 
Demıstım dost muhabbetının iyileştirici bir gücü var.
Sanki çok daha iyi gibiyim
Ben aslında iyileşememekten korkmuyorum , gerçekten iyileşememekten korkuyorum.
O yarım kalan üzüldüğüm şeylere bir haftalık kısa bır hastalık molası vermiştim.
İyileşince tekrar bunları hatırlayıp üzülmekten korkuyorum.
Bütün renkleri hayatımdan mezun edip göndermişim geliyor suan bana.

Kafamda hep o deli soru 
Neden ?
Neden olmuyor ?
Ben neden hep imkansızı ,zor olanı seçiyorum.
Bunu bilerek mi yapıyorum 
Belki de ..

Şair diyor ya hani 
Biz kimsenin "Vera'sı, Milena'sı, Tomris'i yada Lavinia'sı" olamadık ve umutsuzum olamayacağız.. 
Biz bu çağın hiç sevilmeyen kadınlarıyız diye

Artık buna inanmıyorum
Elbet bir gün beni gerçekten cok sevecek,kandırmayacak,oyalamayacak birisi çıkacak karşıma ..
Bunun rahatlığıyla yaşıyorum artık.
O gemi buraya gelecek
Hemde seve seve gelecek ..
Bunları düşünmekten
Yarısı yenmiş aklımın
Kalan yarısı da çileden çıktı artık
Tahammülüm yok daha fazla oyalanmaya,sebebsizce bekletilmeye..
Hep bu duyguların nasıl zamanla ölebileceğini düşünüp dururdum.
Oysa ki insan elinden geleni yaptıktan sonra bir değer göremiyor ise bu duygular zamanla yavas yavas ölüyormuş
Bu hissi yaşamış olmayıda ıstemezdım elbet.

Ama ne diyor Sabahattın Ali
"Bazı hisler ve düşünceler istesende öldürülemez."

KENDİME MUTLULUKLAR DİLERİM,
GÖZLERİNİZDEN ÖPERİM ...


Yorumlar

  1. Geçmiş olsun premses :( "yalnızlığıma zalimce bir hayranlık duyuyorum" ha bunu sevdim^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar