KARMAŞIK HALLER VOL:4




‘’İyi şeyler birdenbire olur.
Bu kadar bekletmez insanı .’’ diyor ya Oğuz Atay.

Son zamanlarda yaşadığım kötü günlerin üzerine ilaç gibi gelen bir haber aldım bu sabah. 
Teyze oluyorum. 
Farkettim ki uzun zamandır hep mutsuzluklarımı,kırgınlıklarımı,dertlerimi paylaştım burada. 
Bugun iyi şeyler,güzel şeyler paylaşmak lazım. 
Ve şunu da gördüm ki ... 
Siz hangı ruh halınde ısenız çevrenızde bır anda ona göre şekilleniyor. 
İki gündür hiçbir şeyi takmamaya,üzülmemeye çalışıyorum.. 
Etrafımdakı herkes,her şey sankı bana yardım ediyor. 
‘’Artık üzülme yeter premses’’ diyor. 
Her şey güzel olacak,her şey güzel olmalı derken 
Lise arkadasım,üniversite arkadasım,oda arkadasım,birlikte çılgınlar gıbı eğlendığım,kimi zaman ağlaştığım,en özel anlarıma tanıklık eden dostumdan bu güzel haberi aldım 
İlk flört günlerini ,telaşını ,heyecanını,korkularını bilmek. 
Evlendiğinde nikah şahidi olmak ,hatta gelin çiçeğini bile kapmak (ama hala bekarım) 
Tüm bunları bilmek .. 
İşte bu yüzden haberi duyar duymaz,kendimi tutamadım,ağladım. 
Ama bunlar artık sevinç,mutluluk gözyaşları.. 
Her şey yavaş yavaş yoluna giriyor. 
Her şey gerçekten çok güzel olacak.. 
Teşekkürler dost, 
Beni ziyadesiyle mutlu ettin. 
Ve Teşekkürler minnak yiğenim. 
Öyle güzel bir zamanda verdin ki haberini. 
Bu iyiliğini hiç unutmayacağım :) 



        

Yorumlar

Popüler Yayınlar