AZAZİL: DÜĞÜM



Dün gece benim için yine sıradan bir film gecesiydi.

Yani en azından ben öyle düşünmüştüm.

Genelde hep aynı tür filmleri izlemeyi tercih ettiğim için,bu sefer farklılık olsun istedim ve İnstagram üzerinden bir kaç arkadaştan film önerisi aldım.

İlk film korku türünde bir Türk filmiydi.

Açıkçası korku filmi izlemekten nefret ediyorum.

Hele ki yerli korku filmi izlemekten daha da çok nefret ediyorum.

Hele ki cinli,büyülü yerli korku filmlerinden daha daha çok nefret ediyorum

Nedense bana çok sıradan geliyor.

Biz en iyisiyiz,en korkuncu biziz diyen de bile bi avamlık var.

Yabancı korku filmlerinin de bir çoğunu lise dönemimde izlediğimden ,anlayacağınız uzun zamandır korku filmi izlemiyordum.


FİLM : AZAZİL - DÜĞÜM

TÜR: GERİLİM /KORKU

YÖNETMEN : ÖZGÜR BAKAR

OYUNCULAR : MURAT ERCANLI,TOLGA AKMAN,CANSU DİKTAŞ ..


Açıkçası filmin fragmanını izledikten sonra bu filminde diğer yerli korku filmleri gibi basit ve kalitesiz oldugunu gördüm

Ama filmin açıklama kısmında,metafizik ve paranormal öğeleri barındırdığını okuyunca metafiziğe olan ilgime yenik düşüp,izledim.

Ama yine de bu konuda da beni çok fazla aydınlatamadı.

Klasik bir büyü vakası filmiydi.

Genel olarak beğenmesemde,sonu yine de tahmin edemeyeceğim bir şekilde bittiği için enterasan bir biçimde şaşırıp mutlu oldum.

Sanırım 1.5 saatimi öldürdükten sonra bu sonu haketmiştim diye düşündüm.

2.filmim ise yine gerilim türünde enfes bir film ama onu başka bir post olarak yayınlamaya karar verdim.
Çünkü film sayısını biraz abarttım :)


VE :

Metafizik üzerine izleyip beğendiğiniz filmler varsa alırım bi kuple dostlar :)





Yorumlar

Popüler Yayınlar