MAKYAJ VE BAKIM ÜRÜNLERİ VOL :2



Bu post'ta bitirdiğim ve beğenip beğenmediğim bazı makyaj ve bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum.Yalnızca makyaj malzemeleri alışverişime göre bir post hazırlayacaktım aslında ama bazı ürünleri bitiremediğim için bende biten ve etkisini iyi ya da kötü gördüğüm ürünleri paylaşmak istedim.
Böylelikle çok fazla ürün olmadığı içinde sizleri de sıkmamış olurum.

O halde başlıyorum :)


1. Garnier BB Krem
Abartısız belki de 1 yıldır elimde duruyor bu ürün.

Ama kapatıcılığı hiç olmadığı için ve cildimde de güzel durmadığı için kullanmıyordum.

Bir iş arkadaşım yaklasık 2 ay önce kadar bu bb krem'in bana 2 ton koyusunu hediye etmişti.

Ben onu da hiç denemeden bu ürün gibi çıkacak korkusuyla kenara kaldırmıştım.

Ama geçenlerde fondoten kullanmadığım için ve acil olarak ta özel bir yere gideceğim için mecbur kalıp ikisini karıştırıp kullandım.

Diğer bb krem yanı bunun 2 ton koyu renkte olanın kapatıcılığı gayet güzel.

Ama aynısını bu ton için söyleyemeyeceğim malesef.




2. Garnier Saf & Temiz 3'1 arada
Bu ürünü zaten kullanmayan kalması sanırım.

Öyle abartılı bir etkisi olmasa da yine de cildi temizlemede gayet başarılı.

Ben makyajımı temizledikten sonra kullandığım için o anlık bir temizlikte yeterli geliyor.

Zaten bu da 6. şişem falandı.

Bu ürün bittikten sonra bir dönem ara verip başka ürünler denemek için kendime fırsat vermeye karar verdim.



3.Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel
Bu ürün tam olarak bahsettiğim denemelik yeni ürünlerden.

Bu siyah nokta peelinginin tonik şeklinde olanı da vardı.

Ama ben peeling etkisini kesinlikle daha çok seviyorum.

Ürünü kullanıp bitirdim bile hatta yakın bir zamanda tekrar almayı düşünüyorum.

İlk günler etkili değil herhalde deyip düzenli kullanmamıştım.

Ama sonra 2 hafta boyunca her gün düzenli kullanınca etkisini gördüm.

Zaten siyah noktalarım fazla değildi ama yine de kesinlikle en küçük olanları dahi götürdüğünü gördüm.
Tabii düzenli kullanırsanız .




4.Golden Rose Perfect Shıne Lıpstıck
Tek kelimeyle beğenmedim.

Sıfır kalıcılık ve o kadar yumuşak bir yapısı var ki aldıktan bir hafta sonra ezilmeye başladı.

Ama renginin mükemmeliği tabi ki e f s a n e.

Aynı tonlarda daha kaliteli bir lıpstıck bulurum umarım.

Ve ezilen parçalar tabi ki itinayla değerlendirilerek allık oldu :)





5.Essence Quattro Eyeshadow
Essence kahve tonlarında 4'lü far.

Aslında Essence'den ürün almayacağım diye kendime söz vermiştim ama pek sevgili dostumla geçenlerde Gratis'e alışveriş'e gittiğimizde bu farları o kadar övdü ki alıp bir deneyeyim bende dedim.

HattaEssence'nın All About Nude 6'lı farıyla da çok gidip geldim.
Onun renkleri kesinlikle tam bana göreydi.

Ama sonra bunu aldım.

İstediğim şekilde de kendini belli edemedi.

Sürdüm mü sürmedim mi anlaşılmıyor.

Nude far'ı denemek artık farz oldu.

Bu far'da kankime kaldı artık :)




6. Madame Coco Meyve Serisinden Elma Aromalı Katı Sabun
Bu sabunları Madame Coco'da sürekli görüyordum ama daha önce hiç ilgimi çekmemişti.

Geçenlerde Elma aromalısını alıp denemek istedim.

Sabun bitkisel bir sabun ve inanılmaz güzel bir nem veriyor.

Normalde sabun cildi daha çok kuruturken bu sabundan sonra ben nemlendirici kullanma gereği duymadım.

Mango,Mandalina,Böğürtlen,Çilek ve Nar aromalı olanlarıda var.

Elmalısını çok beğendikten sonra bir tane tatliş beauty blenderm için aldım.

Çileklisinden .

Süngerleri de gayet güzel temizliyor.

Fiyatını gramına göre değişiyor.

En küçük boy 50 gr olan yanı şuan fotoğraftaki.

3 TL gibi bir fiyatı var.



7.Lısterıne Ağız Bakım Ürünü
Aslında bu ürünü hiç bilinçli bir şekilde almamıştım.

Ben zaten ağız bakım ürünü olarak Colgate kullanıyordum.

Ama bir karışıklıkla aldığım bu üründen gayet memnun kaldım.

Biraz acı,çok uzun süreli bir ferah nefeste vermiyor ama dişleri mükemmel beyazlatıyor. gün düzenli kullandım.

Ve gerçekten etkisini gördüm.



8.Ev yapımı Tonik
Önceki bakım ürünleri postumda yüzüme tonik olarak elma sirkesi sürdüğümü yazmıştım.

Geçen hafta ev yapımı bu tonik tarifini bir arkadaşım çok övünce gelip hemen kendime bu gördüğünüz toniği hazırladım.

Ve gratis'ten aldığım sevimli şişeme doldurdum.

Her gün peeling 'ten sonra özellikle de yatmadan önce uyguladım ve b a y ı l d ı m m m m :)

Cildi öyle güzel yumuşatıyorki kesinlik denemelisiniz.

Ben mümkün olduğunca cilt bakım ürünlerinde evde kendi yaptıklarımla ya da bitkisel karışımlardan oluşan ürünleri kullanmayı daha çok seviyorum.

Bu da bana ilaç gibi geldi.

TONİĞİN YAPIMI:

Bir şişe maden suyu,2 tatlı kaşığı gül suyu,2 tatlı kaşığı bebe yağı

Tüm bunları bir şişede homojen halde karıştırıp kullanacağınız boyutta küçük bir şişeye doldurup kullanabilirsiniz.Yaklaşık 

hafta gibi bir süre kullanabilirsiniz.

Yalnız burada 2 tatlı kaşığı bebe yağı diyor ama ben zaten yağlı bir cilde sahip olduğum için sivilce çıkmasını önlemek amaçlı 1 tatlı kaşığı bebe yağı kullandım.
Yağlı bir cilt tipi olanlar benim ölçümle de yapabilirler.




9.Decleor Aroma Cleanse
Temizleyici ve tonlayıcı losyon.

Elime yeni ulaştığı için yalnızca 3 kere kullanabildim ama ilk kullanımda bile etkisini gösterdi.

Bu ürünü makyaj temizliğinden sonra kalan kirliliği gidermek için kullanıyorum.

Gerçekten de cildimi derinlemesine temizleyip inanılmaz bir parlaklık verdi.



Ürünü strawberrynet.com sitesinden satın aldım bu ve bunun gibi birçok cilt bakımı ve makyaj ürünlerini de bu siteden bulabilirsiniz.



Şuan Türkiye'ye gönderim bir süreliğine durdurulmuş ama yakın zamanda tekrar gönderim sağlanacakmış.





10.Perceıve Kadın Parfümü
Perceıve yaklaşık 7 yıldır belki de daha fazla bir süredir kullandığım tek parfüm.



Normalde parfüm kullanmayı pek sevmesemde kullanacaksamda bu kesinlikle bu koku olmalı.



Parfümü her sıktığımda istinasız bir kaç kişi mutlaka soruyor.

Çok kalıcı bir kokusu var.



Aslında fresh kokuları daha çok severim.



Ama bu çok hafif çiçeksi,şeker karışık bir parfüm.

Görüldüğü de gibi stoksuz asla kullanmıyorum.






    


Yorumlar

Popüler Yayınlar