BOLLYWOOD EFSANESİ


misnobody


Hint filmleri efsanesine Üniversitedeyken oda arkadaşımla birlikte kapılmıştım.

Eee boşuna öğrencilik zamanlarınızı özleyeceksiniz dememişlerdi.

O günlerde o kadar çok boş vaktimiz vardı ki her akşam muhakkak bir tane Bollywood filmi izliyorduk.

Şimdilerde ise çok büyük bir lüks gibi geliyor bana.

Malum Hint filmleri uzun metrajlı hatta çoooook uzun metrajlı filmler.

Hayat kargaşasında her zaman bu lükse zaman ayıramıyorum artık.

Ama bugun üzerimdeki kırgınlığı atmak için en iyi şeyin bir hint filmi izlemek olduğunu düşündüm.

Eğlenceli kültürleri ve filmin orasından burasından alakalı-alakasız her yerden fırlayan dans edenler, şirin müzikleri ve çok daha fazlasıyla beni eğlendirse eğlendirse Bollywood filmi eğlendirir.

Eğlenceli hint filmi deyince aklıma tabi ki de hayranı olduğum Imran Khan'dan ღ başkası gelmiyor.

Bu gecede onun en sevdiğim ve kesinlikle en eğlendiğim filmini 

''MERE BROTHER Kİ DULHAN'' 

izledim.

Ve keyfim tabi ki de yerine geldi.


MERE BROTHER Kİ DULHAN

Tür: Hint, Romantik Komedi

Yapım: 2011 - Hindistan

Yönetmen: Ali Abbas Zafar

Oyuncular: Katrina Kaif , Imran Khan , Ali Zafar , Parikshat Sahni 


Luv Agnihotri uzun zamandır birlikte olduğu sevgilisi Piyali’den ayrılma kararı alır.

Luv Agnihotri’nin kardeşi Kush kardeşine bir gelin adayı bulmak için bir ilan yayınlar.

Bu ilana zengin bir kadın kızı için başvurur.

Kush, Dimple isimli kızı görünce şaşkına döner çünkü Dimple onun üniversitedeki kız arkadaşlarından biridir.

Hemen düğün hazırlıklarına başlarlar Kush ve Dimple bu arada birbirlerine aşık olurlar ancak Kush kardeşinin mutluluğuna engel olmak istemez. 




Filmde geçen müzikler eşliğinde yurt köşelerinde dostlarla azmı eğlenmedik. 

Ah ah ah

Filmi en şiddetli ısrarlarımla tavsiye ediyorum.

Müziklerine zaten bayılacaksınız.

Buraya da ne kadar eğlenebileceğinizi görmeniz açısından film müziklerinden en sevdiğimi bırakıyorum.

Keyifli Seyirler..





    

Yorumlar

  1. Hemmen listeme aldım canım. Blogunu çok sevdim. Sen de bana uğrasana, Bollywood var ❤

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar